Blogroll

Pages

czwartek, 17 marca 2011

Jaki program partnerski wybrać ?

Programów partnerskich, jak z pewnością zdążyłeś już zauważyć jest masa. Są lepsze i gorsze, opłacalne i te mniej opłacalne. Nie będziesz przecież zapisywać się do wszystkich żeby sprawdzić na którym zarobisz najwięcej, zrobiliśmy to za Ciebie. 
Na samym początku należałoby się zastanowić, jak bardzo chcemy poświęcić się pracy w ramach programów partnerskich i jakie mamy ku temu możliwości. W tym momencie możemy wyróżnić dwie grupy :
1. osoby chcące dorobić trochę pieniędzy na drobne wydatki słabo znające kwestie techniczne ( tworzenie, administracja stron www itp );
2. osoby zorientowane na duże zarobki, posiadające dużą wiedzę w zakresie technologii internetowych;
Niezależnie od grupy w której się znajdujesz, cel jest ten sam – zarobić pieniądze. Różnią się tylko sposoby działania.
Pierwszą rzeczą na którą powinniśmy zwrócić uwagę, jest to czy konkretny program trafia w nasze indywidualne zainteresowania. Zastanówmy się, czy będąc sportowcem łatwiej było by nam polecić komuś suplementy diety których sami używamy, czy np. środek do usuwania pleśni o którym zupełnie nie mamy pojęcia? Co klient kupiłby chętniej, środek z którego chętnie korzystasz czy środek o którym działaniu nie masz pojęcia ? A co Ty byś kupił ? Odpowiedź jest chyba prosta. Jeżeli Twoją mocną stroną są zagadnienia sportowe – wybierz program związany ze sportem, jeżeli znasz się na usługach internetowych – poszukaj programu serwisów oferujących hostingi. Tylko w kategoriach w których uchodzisz za eksperta i dobrze się czujesz masz największe szanse na powodzenie. Oczywiście nie ograniczamy Cię, możesz zapisać się w końcu do którego programu chcesz, ale na początek radzimy wybrać programy oferujące produkty czy usługi o których masz jakiekolwiek pojęcie.
Druga sprawa, ale chyba najważniejsza to oczywiście kwestie finansowe. I tutaj za bardzo nie ma o czym pisać, wiadomo im wyższa prowizja tym lepiej dla nas. Ważny jest też próg wypłaty, czyli po uzbieraniu jakiej kwoty na naszym koncie możemy wnioskować o jej wypłatę. Różne źródła podają że najlepiej jest to zrobić przy minimum 200zł, gdyż najlepiej wtedy wychodzimy pod względem podatkowym. Zresztą jeśli wypłacimy sobie te 50 czy 100 zł to wydamy je szybciej niż zdążymy zauważyć, więc warto ustalić sobie swój własny próg – bezpieczną kwotą będzie 300zł. Oczywiście w miarę potrzeb możemy go sobie zmieniać.
Wracając do naszych grup wspomnianych na początku. Większość programów oprócz linków partnerskich udostępnia także materiały dodatkowe w postaci gotowych banerów. I tutaj jeśli jesteś osobą z drugiej grupy, masz duże pole do popisu. Ogranicza Cię praktycznie tylko Twoja wyobraźnia, bo wiedzę i umiejętności już masz. Jeśli jednak należysz do pierwszej masz troszkę mniejsze szanse. Możesz wstawiać tylko swoje linki na różne fora, bo nie posiadasz swojej strony żeby umieszczać na niej banery. Ale dlaczego nie masz swojej strony ? Dlatego że nie umiesz jej zrobić. Ale kto Ci broni nauczyć się jak ją zrobić ?Można zacytować tutaj słowa Tomka Urbana, autora książki "Programy partnerskie w praktyce", który pisze : „ Chciałem się nauczyć robić strony WWW, więc się nauczyłem. Nie stać mnie było na książkę do tworzenia stron WWW, nie miałem się kogo zapytać…ale się nauczyłem. Wykorzystałem to, co znalazłem dostępne za darmo w Internecie.” Na co czekasz ?
Wybierając program warto też zwrócić uwagę na długość okresu ważności plików cookies. Im dłuższy, tym lepiej dla nas. Poza tym niektóre programy mają tzw. drugi poziom. Oznacza to tyle, że zarabiasz jakiś procent tego co osoba zarejestrowana z Twojego polecenia. Jest to bardzo dobry sposób na osiągnięcie dochodu pasywnego, pod warunkiem że Twoi poleceni będą aktywnie w programach uczestniczyć.
Podsumowując :
Wybieraj programy zgodne z Twoimi zainteresowaniami.
Sprawdzaj wysokość prowizji i analizuj możliwe zarobki.

Zwracaj uwagę na próg wypłaty.

Sprawdzaj długość ważności plików cookies.

Zwracaj uwagę czy w programie występuje drugi poziom.


Życzymy powodzenia i wysokich prowizji!

0 komentarze:

Prześlij komentarz